Wednesday, April 13, 2011

Tudung Pelengkap Busana

Ok.. seperti yang dijanjikan hari ni kita upload gambar tudung pula..



    


keliling tudung



Ada yang pernah tanya saya.. manik-manik kat tudung saya jahit tu sebenarnya letaknya kat mana?
Jawab saya letaknya di tengah-tengah antara awning dan body tudung..

Mungkin kita perlukan bantuan model untuk paparan lebih jelas.
"Insyirah.. meh tolong umi jadi model sat.."


isk... model tak boley duduk diam la.. blurr lak gambar


okey... pandai pun.. 
nnti umi bagi upah susu naa.. tengkiu insyirah...

3 comments:

mommy akmal said...

comel sgt2 model tuh :))

Gee_poziah said...

saya minat design ni..kalau nak buat kat atas kepala jer berapa rm yer??

Ckin said...

tq mommy akmal.. gee .. harga tempahan kepala sahaja rm45..
keliling tudung tambah rm15 :)

boleh hubungi 0139288247 utk tempahan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...